TEMAS

quinta-feira, janeiro 22, 2009

KRESEBACK ROCHA (I)

«Being John Malkovich» (1999). Spike Jonze



N sta ben apresenta nhôs apartir di ôji un série de puemas de um brother di meu, txeu diskretu, mas ki ten un poesia de rátxa kabesa pa djôbe lá dentu. Sê pseudonimu é Kreseback Rocha - un talentu scondidu ki krê inda mânti escondidu ti kê atxa m'e altura d' el dá kara.



Sê poesia sta apresentadu sen nenhum komentáriu ... bastá bsôt lê y ntendê ô xinti ... pamodi poesia é c'má un passarinhu: kand bo ta atxa m'el tá seguro na bo mô el ta soltá y pa bô konsigui agarra'l ôtu vez bô ten ki saltá, mas já bô ka ta podê voa ma êl ...

Xa N' apresenta nhós sê universu, nton. Primeru puema txomá precisament Uni(versos)


Universos,
Unir os versos
Sem ser controverso
Saber rezar um terço
E pedir a Deus o teu amor
Acreditar que sou merecedor
E se eu falar de ti sem pudor
Não penses que te vou causar dor,

És o meu universo paralelo
O meu sonho mais belo
A voz que me acorda em noites de pesadelo
A deusa que vem em meu apelo
A luz que me guia nas noites escuras
A sanidade entre as minhas loucuras
A minha ventura entre as desventuras

O meu universo nas alturas
Mais do que um simples sonho
Foi te encontrar pelo caminho
Como um rosa sem espinho
Perfumas o meu mundo e nunca estou sozinho

Num verso ou numa poesia
Falo de ti no meu dia a dia
Das coisas que vivo em fantasias
Dos teus olhos que só me trouxeram alegrias

Te dedico esses versos
Com gestos dispersos
Uniremos os nossos universos
E se gostares desses versos

Fica então comigo,
Sejamos mais do que amigos…

Kreseback Rocha

Sem comentários: